الوظائف المتاحة

جدة
محاسب

دبلوم محاسبه حديث التخرج أو خبره من 6 شهور لسنه أنثى

عرض الوظيفة
جدة
موظف استقبال

• ترحيب بالضيوف بمجرد وصولهم إلى المكتب. • توجيه الزوار إلى الشخص المناسب والمكتب المناسب. • الإجابة على المكالمات الهاتفية القادمة. • التأكد من أن منطقة الاستقبال مرتبة وقابلة للحضور، مع جميع القرطاسية والمواد اللازمة (مثل الأقلام والاستمارات والكتيبات). • توفير معلومات أساسية ودقيقة شخصيًا أوعبر الهاتف أو البريد الإلكتروني. • تلقي البريد أو تسليمه بشكل يومي وفرزه وتوزيعه.

عرض الوظيفة
جدة
موظفة استقبال

استقبال الزوار والعملاء بترحيب ولباقة.

عرض الوظيفة
الرياض
ممثل خدمة عملاء

خدمة عملاء لاستقبال الاتصالات أو الرد على الاستفسارات

عرض الوظيفة
الخبر
مهندس تصميم معماري أول

Pre Site Visit and Coordination with Site for As Built condition. Design and study different architectural proposals for projects. Prepare Shop Drawings and release to client for approval. Ensure that ISO procedures are followed correctly for Engineering Department. Prepare RFIs and TQs Requests for client review and clarification; based on Project Design Criteria and Specifications. Reply on all daily Architects and Cad Operators queries and questions; in order to solve all Architectural problems and take decisions; Discuss the decisions with Architectural Design Manager for global integrated coordination with all disciplines. Support in monitoring day to day activities to ensure compliance with stipulated policies and procedures. Comply with all relevant safety, health and environmental management policies, procedures and controls to ensure a healthy and safe work environment. Provide clear direction, prioritize tasks, assign and delegate responsibility, and monitor the work flow.

عرض الوظيفة
الخبر
مُنسق نمذجة معلومات البناء

Manage the implementation of supporting software for BIM. Stay informed on best practices for use of Revit Architecture/MEP and BIM. State informed on other BIM related software and how they work with Revit. Create and maintain of the software template files to assure standards of all shop drawings produced. Linking BIM to the project construction administration phase for submittals, construction models, shop drawings and schedules. Create/maintain applications of CADD Standard Manual. Train and upgrade staff capabilities in the use of BIM/REVIT CADD System (e.g. AutoCAD, Micro station, Revit 3D, Graphics, Navisworks, etc.). Follow all relevant department’s policies, processes, standard operating procedures and instructions so that work is carried out in a controlled and consistent manner. Report on changes within Nesma and Partners that impact relevant safety, health and environment all management policies, procedures and controls.

عرض الوظيفة
الخبر
رسام هندسي

Supervise the activities of the draftsmen assigned to CADD Section. Create/maintain applications of CADD Standard Manual. Apply new technical procedures systems e.g. X-REF (External Reference), Attributes, and any other new engineering technologies related to CADD, to avoid errors between different disciplines Architectural, Structural, Civil, Mechanical and Electrical and reduce the time consumption for drawings. Prepare drawings/CADD progress charts and reports when required. Train and upgrade staff capabilities in the use of CADD System e.g. AutoCAD, Micro station, Revit 3D, Graphics, etc. Prepare and update details library for completed and ongoing projects. Follow all relevant department’s policies, processes, standard operating procedures and instructions so that work is carried out in a controlled and consistent manner. Comply with all relevant safety, health and environmental management policies, procedures and controls to ensure a healthy and safe work environment.

عرض الوظيفة
الخبر
قائد فريق تصميم - إنشائي

Supervise Senior/Junior Engineers, CAD Operators and make sure that their work are as per schedule and in line with Project documents and progress/coordination minutes of meetings. Review all the Drawings/documents received from other suppliers/subcontractors such as Pre-engineered, Precast, or Steel Structures technical document. Coordinate with other departments such as Procurement, Schedule and Cost Control and the Project Sites. Assist the Estimation Department for technical details on proposals. Support the Design Team Leaders and the Engineering Manager in the preparation of Engineering Department’s outputs (design development, design detailing, As-built drawings, etc.). Provide advisory support to other parts of the organization by bringing his deep expertise to bear on complex technical matters. Implement approved department’s policies, processes, and procedures. Comply with all relevant safety, health and environmental management policies, procedures and controls to ensure a healthy and safe work environment. Provide clear direction, prioritize tasks, assign and delegate responsibility, and monitor the work flow.

عرض الوظيفة
الخبر
مدير تصميم - معماري

Support the Design Team Leaders and Design Managers in the preparation of Engineering Department's outputs (design development, design detailing, As-Built drawings, etc.). Develop and institutionalize Nesma's Engineering database, know-how, controls, and capabilities. Monitor Drawing Schedule and Study CADD and Engineering Hours. Study different architectural proposals for projects. Ensure that ISO procedures are followed correctly for Engineering Department. Study Building Classification and Architectural Life Safety Requirements based on International Codes for NFPA101 and IBC. Review the submitted Architects CVs; conduct interviews and submit evaluation reports to Head of Engineering Department. Conduct periodical Internal Coordination meetings with Architectural Team to monitor the Engineering progress for each project, and comply with Engineering Submittal Schedules. Review Architect/Engineer proposals and verify for compliance with project requirements; review plans, specifications, and engineering schedules in line with construction schedule. Ensure effective utilization of the Department’s budget, and report accurately on progress made and challenges encountered. Monitor day to day activities to ensure compliance with stipulated policies and procedures. Ensure Compliance with all relevant safety, health and environmental management policies, procedures and controls across activities in order to guarantee safety, legislative compliance and responsible environmental behaviors. Promote a high-performance working environment and promote Nesma and Partners’ values.

عرض الوظيفة
الرياض
مدير تنفيذي - مستشار

We are seeking a highly experienced and dynamic Director to join our Infrastructure Advisory Prac􀀁ce in Riyadh, Saudi Arabia. We are looking for someone with a proven track record in execu􀀁ng Public-Private Partnership (PPP) projects on behalf preferably of the government but can also be with the private sector.

عرض الوظيفة
الرياض
مساعد مدير - مشروع مالي

We are looking for a dynamic and highly skilled Assistant Manager to join our Project Finance team in Riyadh, Saudi Arabia. In this role, you will play a key part in managing and suppor􀀁ng Public-Private Partnership (PPP) transac􀀁ons from ini􀀁al structuring through to commercial close. You will also be responsible for developing robust financial models to drive decision-making on PPP projects, ensuring the delivery of top-􀀁er financial advisory services to both government and private sector clients. The ideal candidate will possess strong analy􀀁cal skills, experience in transac􀀁on advisory, and the ability to work effec􀀁vely under pressure in a fast-paced environment. Proficiency in financial modelling, risk analysis, and stakeholder management will be essen􀀁al for success in this role. Addi􀀁onal skills such as nego􀀁a􀀁on, contract structuring, and a solid understanding of regulatory frameworks are highly desirable.

عرض الوظيفة
الرياض
مستشار / مستشار أول ، تحسين الأداء والتميز التشغيلي

Provides input and contributes to the planning and delivery of operational design and improvement engagements, which can be of a specialized nature, including work plans, timelines and project management. May begin to lead pieces of work or projects within engagement team. Takes ownership and delivers a high standard of own work. Actively seeks out work from more senior team members and begins to execute defined activities. Continue to build knowledge of the business.

عرض الوظيفة
الرياض
مستشار - مشروع مالي

We are seeking a skilled and mo􀀁vated Consultant or Senior Consultant to join our Project Finance team based in Riyadh, Saudi Arabia. This role is centered on developing financial models for Public-Private Partnership (PPP) projects, with a focus on delivering high-quality financial advisory services to government and private sector clients.

عرض الوظيفة
الرياض
محلل / أخصائي الامتثال التنظيمي

Ensure compliance with relevant regulatory affairs standards and regulations, maintain comprehensive records, collaborate with stakeholders, and handle regulatory interactions.

عرض الوظيفة
الرياض
أخصائي رواتب

Responsible for processing all payroll related activities and employees' expenses in alignment with the firm policy and country regulations to ensure smooth payroll operations.

عرض الوظيفة
الرياض
مساعد امين مستودع

- استلام البضائع الواردة والتاكد من مطابقتها - التحقق من سلامة المنتجات وعدم وجود تلف او عيوب - تنظيم وتخزين البضائع في المواقع المحدده - وضع علامات واضحة على مواقع التخزين لسهولة الوصول الى البضائع - تجهيز الطلبات وتوزيعها حسب الجدول المحدد - التاكد من مطابقة المنتجات مع طلبات العملاء والتحقق من جودة البضائع قبل تسليمها

عرض الوظيفة
الرياض
موظفة إستقبال

المهام الرئيسية: استقبال الزوار والترحيب بهم. إدارة المكالمات الهاتفية وتحويلها. جدولة المواعيد وتنظيم الاجتماعات. تقديم المعلومات والخدمات للعملاء. التعامل مع الشكاوى والمساعدة في حلها.

عرض الوظيفة
مكة المكرمة
موظف إستقبال

1/ إستقبال الزوار 2/ إدارة المكالمات الهاتفية 3/إعداد وتوزيع البريد الداخلي والمراسلات. 4/ترتيب مواعيد الاجتماعات وحجز غرف الاجتماعات عند الحاجة. 5/المساعدة في تنظيم الملفات. 6/الاحتفاظ بسجلات دقيقة للمكالمات والزوار. 7/مساعدة الفريق في إعداد المستندات أو إدخال البيانات حسب الحاجة. 8/الحفاظ على منطقة الاستقبال. 9/ضمان أن منطقة الاستقبال نظيفة ومرتبة دائمًا.

عرض الوظيفة
الرياض
محلل ومصمم النظم

- Bachelor Degree in Information Technology, Computer Science or equivalent - 0 to 3 years of relevant experience in system analysis and design, including requirements gathering and system modeling. - Fluent written and spoken English - Strong understanding of software development methodologies, such as Agile or Waterfall. - Familiarity with software development lifecycle and testing methodologies.

عرض الوظيفة
الرياض
مساعد إداري

متابعة اللوازم المكتبية وتقديم الطلبات بشكل دوري إعداد التقارير الدورية والعروض التقديمية والملخصات الترتيب والحفاظ على نظام الملفات المكتبية

عرض الوظيفة
الرياض
أخصائي نظام إدارة الجودة

Assist SoQM Testing Lead with testing of controls implemented under System of Quality Management (SoQM).

عرض الوظيفة
الرياض
مدير أول إدارة المواهب

Orchestrate and lead the execution of talent management strategies, including induction, succession planning, professional programs, talent reviews and learning & development, to improve people capabilities within the firm.

عرض الوظيفة
الرياض
مدير أول الشؤون القانونية والتنظيمية

Oversee the legal aspect and handle the firm's litigations and commercial registration in line with structuring solutions for disputes, reviewing legal materials/contracts, and providing legal advice to the management on all relevant issues.

عرض الوظيفة
الرياض
طاقم خدمة

استقبال عملاء الشركة تسجيل الطلبات في الجهاز محاسبة العميل بالنقد او عن طريق نقاط البيع تحضير الطعام للعملاء تسليم الطعام للعملاء المحافظة على نظافة المطعم

عرض الوظيفة
جدة
طاقم خدمة

-كاشير/استقبال -تقديم الطعام -المساعدة بالمطبخ

عرض الوظيفة
الرياض
Government Relations Analyst

Establish good relations with government officials, various embassies and consulates in order to ensure smooth and efficient operations within the firm's standards.

عرض الوظيفة
الرياض
مساعد مشغل ماكينة انتاج وامين مخازن

ارتداء الزي الرسمي المناسب ومعدات الحماية الشخصية واتباع جميع قواعد السلامة التأكد من إجراء فحوصات الجودة على المنتج

عرض الوظيفة
جدة
أمينة مكتبة

إدارة نظام حجز المكتبة. إدارة العمليات اليومية للمكتبة. التحكم في نظام إدارة المكتبة. العمل مع الأقسام الأخرى لتعزيز استخدام المكتبة والموارد بشكل إيجابي. الإشراف على الطلاب عند استخدام المكتبة. التعاون مع قسم اللغة الإنجليزية في تصميم وتقديم الموارد للمشاريع المحددة. تنظيم الفعاليات بما في ذلك يوم الكتاب العالمي لإظهار أهمية المكتبة. تنظيم مسابقات القراءة في المدرسة. تسهيل تقييمات القراءة. تنفيذ الأنشطة الكتابية العامة المرتبطة بإدارة المكتبة (النسخ، الترتيب، الكتابة، إلخ). مساعدة الطلاب في اختيار الكتب المناسبة. تولي دور قيادي في إدارة العمليات اليومية للمكتبة، وتشجيع الطلاب على تنمية حب القراءة والمهارات اللغوية. دعم الطلاب العاملين في المكتبة، سواء كجزء من أنشطة الدرس الموجهة من المعلمين أو الطلاب الذين يعملون بشكل مستقل أو يستخدمون المكتبة خلال فترة الراحة أو الغداء. الحفاظ على مساحة مكتبة ترحيبية تشجع على التعاون والإبداع والابتكار. إنشاء ومراجعة مجتمع تعليمي شخصي لتعزيز النمو المهني. تطوير و مراجعة المكتبة من المواد الرقمية والمطبوعة التي تلبي الاحتياجات للموظفين والطلاب وتتوافق مع سياسات المدرسة.

عرض الوظيفة